Nové Apple reklamy zdůrazňují klíčové vlastnosti iPhonu 13, jako jsou výdrž baterie a odolný přední displej Ceramic Shield.
Společnost Apple sdílela dvojici reklam na iPhone 13. V prvním spotu nazvaném „Doin‘ Laps“ si dítě upevní iPhone 13 na kolo a pak se projíždí po okolí a natáčí dlouhé video.
Nové Apple reklamy zase zaujmou
Na konci jeho cesty, která trvá pět hodin, iPhone stále nahrává a baterie se mu nevybila. „Co budete dělat s ještě delší výdrží baterie? Klid, je to iPhone,“ stojí v popisu videa.
Ve druhém spotu s názvem „Run Baby Run“ si batole hraje s iPhonem 13, běhá s ním, pouští ho na zem, bouchá s ním o různé předměty a pouští ho do umyvadla. iPhone přežije bez úhony a video končí sloganem „Batolatům odolá. Klid, je to iPhone.“
https://youtu.be/QuMWSrJyt3o
Série „Relax, it’s iPhone“ není nová a Apple v této řadě sdílel i další videa, která ukazují funkci Najít, odolnost iPhonu a další vychytávky. Tento slogan Apple použil jak pro iPhone 12, tak teď pro iPhone 13.