Peklo zamrzlo, žába slezla z pramene a výsledné číslo je 53! Celých 53 dní mi totiž trvala aktivace služeb iMessage a FaceTime, než se zrnko protlačilo sítem a zaktivovalo obě služby na mém telefonním čísle u tohoto mobilního operátora.
A co jsem musel dělat víc než jen přepínat aktivační posuvník? Zhola nic. Trpělivost přináší růže a tak i zde nezbylo nikomu nic jiného, než se obrnit trpělivostí a zkoušet den co den, hodinu co hodinu, minutu co minutu odesílat požadavek na aktivaci.
Soudě dle vašich komentářů v původním článku, se daří už i vám. Dalo by se tak říci, že problém je odstraněn. Kde onen pes byl tedy zakopán? Když jsem celý problém předchozím článkem začal řešit, požádal jsem zastoupení O2 o objasnění problému. Sice to trvalo, ale dostalo se mi této odpovědi:
[quote align=“center“ color=“#999999″]
V minulých týdnech jsme zaznamenali, že některým našim zákazníkům nešla aktivovat služba iMessage, respektive její aktivace trvala nepřiměřeně dlouho. Tento problém zaznamenali i uživatelé iPhone z jiných zemí, nebyl tedy omezen pouze na síť O2. Důvodem chyby při aktivaci bylo to, že Apple neakceptoval zaslanou aktivační SMS – a to i přes to, že v naší síti se jevila jako řádně odeslaná.
Spojili jsme se s londýnskou centrálou Applu a společně jsme našli takové nastavení, aby aktivační SMS byla řádně přijata. Aktivace by tedy nyní měly fungovat bez problémů, což jsem ověřoval několikrát i na svém vlastním iPhone.
Ctibor Jappel
[/quote]
Osobně již konečně funguji tak, jak jsem potřeboval. Co se však stane po příchodu iOS 7, bude-li muset aktivace proběhnout znovu a to, pokud pořídím nástupce iPhone 5 a opět budu muset obě služby aktivovat, však domýšlet raději nechci.
Máte stále problém s těmito službami, nebo jen chcete otestovat jejich správné fungování? Vyzkoušejte jejich aktivaci a napište do komentářů pod článek, jak jste dopadli. Jestli jste zaznamenali jakýkoli problém, určitě se o něho podělte, bude vám odpovídat sám Ctibor Jappel, aby se tato chyba v matrixu co nejrychleji vyřešila.