Co na tom, že aplikace není dostupná na Android, a že i na iOS je jen ve fázi beta. I tak instalace Clubhouse přesáhla 8 milionů.
Clubhouse je nová sociální síť, která sice je již nějakou tu dobu k dispozici, ale velké pozornosti se jí dostává až v posledních týdnech. To ostatně přimělo i Twitter a Facebook pracovat na své podobě konkurence sítě. Nová zpráva poukazuje na to, že Clubhouse, který je zatím exkluzivní pro iOS, je již nainstalovaný na osmi milionech zařízeních.
Na základě údajů od společnosti App Annie dosáhla aplikace Clubhouse 16. února 2021 v iOS App Store 8,1 milionu globálních stažení. Pro srovnání, do 1. února 2021 zaznamenala aplikace 3,5 milionu stažení. Výzkum ukazuje, že aplikace se stala velmi populární ve Velké Británii, Německu, Japonsku, Brazílii a Turecku.
Počet instalace Clubhouse rozhodně nekončí
Tento vysoký nárůst uživatelů může souviset s nově příchozími influencery a vysoce postavenými lidmi, kteří interagují s ostatními uživateli v této sociální síti. Například zakladatel Tesly Elon Musk a generální ředitel Facebooku Mark Zuckerberg si již účet v Clubhousu vytvořili. A dokonce v síti s ostatními uživateli i komunikovali. Novou aplikaci také používají další celebrity a vysoce postavení lidé.
Číslo o stahování je ještě působivější, když si uvědomíte, že Clubhouse je aplikace pouze pro iPhone. K tomu navíc přičtěte, že vyžaduje pozvání – což může být také jeden z důvodů, proč se aplikace stala tak populární, lidé jsou jednoduše zvědaví. Twitter mezitím rozšiřuje svoji zvukovou funkci Spaces na více uživatelů a Facebook údajně pracuje na plnohodnotné konkurenci.
Pokud máte zájem o vyzkoušení Clubhouse, můžete si aplikaci zdarma z App Store nainstalovat a rezervovat si své uživatelské jméno, dokud nedostanete pozvánku od některého z přátel.