iPhone 16 Pro se může restartovat a zamrzat při používání. Alespoň to hlásí nemalá skupina uživatelů. Jak problém řešit?
Vypadá to, že u některých modelů iPhone 16 se objevil problém způsobující náhodné restarty, jak vyplývá ze stížností na Redditu, fórech MacRumors a v Apple Support Communities. Postižení uživatelé vidí, jak jejich iPhony nečekaně zamrzají a poté se restartují.
iPhone 16 Pro má problémy už od začátku
Zprávy o problému se objevují již od září, kdy byly modely iPhone 16 poprvé uvedeny na trh, a pokračují i tento týden. Aktualizace iOS 18.0.1 a iOS 18.1 problém neřeší, protože u uživatelů se objevuje i po instalaci nejnovějšího softwaru.
Problém se zdá objevovat náhodně. Displej přestane reagovat nebo reaguje velmi pomalu na dotykový vstup, a poté se iPhone rychle restartuje. Také byly hlášeny případy, kdy se iPhone neočekávaně restartuje, když je ve StandBy režimu.
Někteří uživatelé, kteří kontaktovali Apple krátce po spuštění nových iPhonů, byli schopni získat náhradní zařízení, ale problém se u nich znovu objevil. Téměř všechny stížnosti se týkají iPhone 16 Pro nebo iPhone 16 Pro Max, takže to může postihovat pouze modely Pro.
Pro většinu lidí je problém sporadický, ale někteří uživatelé zaznamenali 10 až 20 pádů denně. V některých případech se zdá, že provedení čisté instalace a nepoužití obnovy ze zálohy iCloud problém vyřešilo, takže je možné, že se jedná o chybu související s iCloud.
Dejte nám vědět v komentářích níže, pokud jste tento problém se zamrzáním a pády zažili.