Kampaň „Budoucnost zdraví na zápěstí“ se rozrostla o tři nová videa. Samozřejmě se jedná o nové Apple Watch reklamy.
Společnost Apple na svém kanálu YouTube zveřejnila trojici reklam vnadících na Apple Watch. Jedno video se soustředí na měření EKG, zbylé dva spoty se zaměřují na aplikace pro cvičení, spánek a pro sledování zdraví a samotné kondice.
https://youtu.be/5966X0iMOo0
Reklama na aplikaci Workout sleduje plavkyni a její cvičení. Z bazénu se přesune do hlubin moře. Spot přitom vyzdvihuje nejen aplikaci, ale i vodotěsnost hodinek. Celý je nicméně zaměřen speciálně pro Apple Watch Series 6, i když hodinky Applu podporují sledování „podvodních“ cvičení již od Series 2.
https://youtu.be/qD3fURYm0iM
Aplikace Spánek pomáhá už před samotným spaním, a to ztlumením oznámení a automatickým přehráváním hudby na iPhone. Pokud jde o Apple Watch, hodinky jsou pak zodpovědné za sledování vaší srdeční frekvence a kontrolu hladiny kyslíku v krvi za účelem sledování kvality spánku. Okysličení krve je však funkce specifická pro Apple Watch Series 6. Poslední reklama už se soustředí na jednoduchost měření EKG a to kdekoli, kde se nacházíte.
Apple Watch reklamy se společnosti rozhodně vyplácí. Dle posledních zpráv je jich totiž na světě aktivních již více jak 100 milionů, což při jedné miliardě aktivních iPhonů znamená, že je vlastní každý desátý uživatel tohoto telefonu. Tím to ale nekončí, protože mají být stále vylepšovány, a to především s ohledem na zdraví. Čile se tak spekuluje, že další generace nabídne např. technologii senzoru pro neinvazivní monitorování glukózy.