Apple představil dvě nové reklamy pro svoji „Your Verse“ iPad Air kampaň, která ukazuje používání tabletu v různých situacích.
V první reklamě figuruje Esa-Pekka Salonen, finský dirigent, který skládá hudbu pomocí iPadu Air. V druhém videu je zachycena bloggerka Chérie King, která používá některé aplikace pro zaznamenání svých cest a na překládání cizích jazyků.
Salonenova část ukazuje, jak dokáže hudebník přejít od obyčejného konceptu ke kompletní kompozici za použití aplikací jako The Orchestra a Notion, která umí napodobit různé nástroje. Dále je k vidění i aplikace Pianist Pro.
https://www.youtube.com/watch?v=_4msNKgRQDc
V minutovém spotu je Chérie King zachycena, jak cestuje po různých místech světa, včetně Maroka a Vietnamu, a iPad Air jí pomáhá v několika směrech. Aplikace, jako je WordPress, Facebook a Twitter, slouží k uložení a sdílení zážitků z cest, zatímco díky Triposo a iTranslate bloggerka hledá oblíbené destinace a překládá fráze v cizích jazycích.
https://www.youtube.com/watch?v=FbXYqHke9n8
Jako ostatní Your Verse reklamy i tyto dvě mají vlastní speciální sekci na stránkách Applu, kde jsou popsány detaily o příbězích obou aktérů a jak jim iPad Air pomohl.
Apple spustil Your Verse iPad kampaň v lednu spolu s příslušnou webovou stránkou. Ostatní příběhy ukazují využití iPadu např. v horolezectví, sportu, choreografii, oceánografii aj.
Zdroj: MacRumors.com